Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan

  • masa pelepasan:2024-03-05 08:38:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:393
  • Penerangan pantas:

    Swabi,Apa peranan penting pengubah kuasaDry type transformer factorySwabiSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yan

Kandungan artikel

Apa peranan penting pengubah kuasa

Dry type transformer factory

SwabiSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Syarikat pengubah minyak terjun

AsosaApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa,SwabiPengubah 220 kV, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Kilang pengubah kuasa

Selamat datang panggilanSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Segel kebocoran minyak

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan



Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

indeksAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong,SwabiLangkah perubahan minyak pengubah minyak yang ditenggelamkan, penyeludupan terbuka, lubang jarum,SwabiPenukar jenis kering 2500kVA, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

SwabiMaklumat produk lain
  • KasugaiRangkaian pembuat pengubah kotakProduk membantu membina pangkalan data yang besar

    KasugaiRangkaian pembuat pengubah kotakProduk membantu membina pangkalan data yang besar

  • Yuanbao MouytainLif rumah.Analisis dan Rawatan Punca Pengoksidaan

    Yuanbao MouytainLif rumah.Analisis dan Rawatan Punca Pengoksidaan

  • Yuanbao MouytainHarga Jembatan NaikKaedah klasifikasi yang berbeza

    Yuanbao MouytainHarga Jembatan NaikKaedah klasifikasi yang berbeza

  • Vlaardingen10 ton jambatan naik bimbitAdakah terdapat petua pemasangan

    Vlaardingen10 ton jambatan naik bimbitAdakah terdapat petua pemasangan

  • VlaardingenPlatform penangkapan gaya tahapSistem Pembangunan Digital Perindustrian

    VlaardingenPlatform penangkapan gaya tahapSistem Pembangunan Digital Perindustrian

  • VlaardingenPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjag

    VlaardingenPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjag

  • AomoriRangkaian pengubah kuasaBercakap mengenai trend baru

    AomoriRangkaian pengubah kuasaBercakap mengenai trend baru

  • Wu QiangLift hidraulik 20 meterpengetahuan

    Wu QiangLift hidraulik 20 meterpengetahuan

  • segera:Peringatan: Maklumat Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan memberi anda Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan. Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Swabi110 kV oil immersed transformerPrestasi pertahanan peringkat aplikasi pembinaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!